نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل برج های طلایی کیش

هتل پنج ستاره برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره کیش در تور کیش اسفند 96 بین میدان مرجان و پارس احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 15350 مترمربع واقع شده است. هتل برج های طلایی کیش دارای 318 باب اتاق با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی ویژه میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل برج های طلایی کیش:

برخی از امکانات هتل برج های طلایی کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، مهد کودک، خدمات عمومی مانند بانک، سوپر مارکت، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، سالن کنفراس و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری و سیستم اطفای حریق در تور کیش بهمن 96 ، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل، دوربین مدار بسته، آنتن مرکزی، دو استخر روباز مشرف به دریا، یک استخر مسقف در طبقه منفی یک، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل برج های طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل برج های طلایی کیش

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد و اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل الیت کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و دسترسی آسان به ساحل جزیره کیش از مزیت های این هتل بوده و همچنین نزدیک به بازار مرجان و پردیس می باشد. از دیگر مزیت های این هتل که مورد توجه خاص میهمانان تور کیش می باشد داشتن رستوران شیشه ای بر روی آب است که در تور کیش دی 96 بر زیبایی های این هتل می افزاید. هتل الیت کیش از لحاظ قیمت بسیار مناسب بوده و امکانات و خدمات رفاهی ویژه ای را ارائه می دهد.

امکانات هتل الیت کیش:

اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، رستوران شیشه ای، لابی، صندوق امانات، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، کافی شاپ در تور کیش نوروز 97، نمازخانه، ماهواره، خدمات پزشکی، فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل الیت کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,رزرو تور کیش,رزرو هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش جزء یکی از هتلهای تک ستاره جزیره کیش می باشد که می توان با بهترین قیمت در این هتل اقامت داشت. این هتل از گردشگران خارجی در تور کیش اسفند 96 که دارای ویزای کیش می باشند نیز پذیرایی می کند. هتل آسیا کیش از 19 باب اتاق با 80 تخت خواب تشکیل شده است و اتاق های این هتل دو، سه و چهار تخته اند.

فاصله هتل آسیا کیش تا مرکز شهر 15 دقیقه، تا فرودگاه کیش و دریا 20 دقیقه می باشد و این هتل از مرکز شهر کیش و مراکز خرید دور می باشد اما دسترسی به مرکز شهر، با توجه به وجود سرویس ها و تاکسی ها به راحتی امکان پذیر است.

شایان ذکر است که قیمت هتل آسیا کیش، به صرفه و اقتصادی است و برای میهمانان تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت ارزان می باشند گزینه خوبی ست.

امکانات هتل آسیا کیش در تور کیش بهمن 96:

رستوران، لابی، ماهواره،کافی شاپ، فضای سبز، یخچال، تلویزیون، سوئیت، حمل و نقل، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آسیا کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل آسیا کیش

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش جزء یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش بوده و در بلوار دریا جزیره واقع شده است. این هتل در تور کیش دی 96 از نظر قیمت یکی از ارزانترین هتل های کیش است. هتل قاصدک کیش در واقع یک مهمان پذیر است که دارای محیطی بسیار تمیز است و علاوه بر این، این هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد و نزدیکی به بازارهای کیش نظیر: بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار ونوس است و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: اسکله تفریحی کیش و پارک دلفین ها می باشد.

از جمله مزیت های هتل قاصدک کیش تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و قیمت ارزان و مناسب می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل قاصدک کیش در تور کیش نوروز 97

لابی، رستوران، سوئیت، اینترنت، حمل و نقل، کافی شاپ، تاکسی سرویس، نمازخانه، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس بهداشتی ایرانی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قاصدک کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قاصدک کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش بوده  و در تور های ارزان کیش و در سال 1394 به بهره برداری رسیده است. این هتل از 40 اتاق و سوئیت در یک طبقه بنا شده است. هتل شایلی کیش در موقعیت خوبی قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خرید ونوس که از ویژگی های خوب این هتل محسوب می شود و همچنین دسترسی آسان به ساحل و دریا و قرارگیری ساحل در محدوده دو کیلومتری از هتل می باشد و علاوه بر این فاصله هتل تا فرودگاه 7 کیلومتر و تا پارک دلفین ها 7.2 کیلومتر می باشد. هتل شایلی کیش دارای رستورانی در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر می باشد و همچنین دارای کافی شاپی در طبقه اول و ساعت کاری تمام وقت می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

برخی از امکانات هتل شایلی برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، برخورداری اتاق ها از امکانات رفاهی و بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، تاکسی سرویس، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، سرو صبحانه در اتاق، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان در قیمت تور کیش، خشکشویی، خدمات اتو، فضای سبز، لاندری، صندوق امانات و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شایلی کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شایلی کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,رزرو هتل های کیش,برترین تو رهای کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گلدیس کیش

هتل دو ستاره گلدیس کیش در زمینی به مساحت 6500 مترمربع در سال 1369 احداث گردید. این هتل در تور کیش اسفند 96 به عنوان قدیمی ترین هتل های کیش می باشد و در سال 1379 مورد بازسازی قرار گرفت و در همین سال با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت بیست و یک سال موظف به ارائه خدمات به مسافران خارجی قرار گرفت. اما در سال 95 به دلیل تغییر قوانین کشورهای اطراف خلیج فارس و تمدید ویزا اتباع آن کشورها در خاک همان کشور انجام می شد و دیگر سفرهای تمدید ویزا لغو گردید. به همین ترتیب هتل گلدیس کیش بعد از بازسازی و آماده شدن برای خدمت رسانی به مسافران تور کیش به جمع هتل های کیش پیوست.

هتل گلدیس کیش در سه طبقه طراحی شده و دارای هفتاد و پنج باب اتاق و دویست و سی تخت خواب می باشد. هتل گلدیس کیش با دریا بیست دقیقه و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا بوده که مکان مناسبی برای استراحت میهمانان تور کیش و گردشگران می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش

امکانات هتل گلدیس کیش در تور کیش بهمن 96:

رستوران، لابی، کافی شاپ(ظرفیت 20 نفر)، اینترنت، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سوئیت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمل و نقل، نمارخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گلدیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پنج ستاره پارمیدا در تور کیش دی 96  اوایل اسفند ماه سال 93 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث گردید. این هتل در مقابل پارک شهر کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تفریحی و تجاری کیش برخوردار است. اتاق ها و سوئیت های هتل مجهز و از چیدمان کم نظیر و بسیار تمیز این هتل به شمار می آید و دارای 81 اتاق در چهار طبقه می باشد. هتل پارمیدا با امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور کیش می باشد.

هتل پارمیدا کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد و در محوطه ی هتل وسایل تفریحی مختلفی مانند دوچرخه، اسکوتر و ماشین برقی اجاره داده می شود. این هتل با دارا بودن رستوران در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر و با سرو انواع غذاهای متنوع و خوشمزه سنتی میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین این هتل از کافی شاپی در طبقه همکف و کافه سنتی در محوطه برخوردار است و در نهایت آتلیه ی عکاسی  در تور کیش نوروز 97 هتل خاطرات به یاد ماندنی سفر و اقامتان را ثبت می کند.

فاصله هتل پارمیدا کیش همراه با اتومبیل تا مراکز خرید و تفریحی کیش نظیر: بازارهای پردیس یک و دو 3 دقیقه، بازار مروارید 5 دقیقه، بازار مرجان 6 دقیقه، فرودگاه کیش 10 دقیقه، پلاژ ساحلی بانوان 6 دقیقه، کشتی یونانی 19 دقیقه، پارک دلفین ها 9 دقیقه، پارک ساحلی مرجان کیش 7 دقیقه می باشد.

آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا کیش

امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران، لابی، پذیرش تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، پارکینگ مسقف با ظرفیت 30 خودرو، کافی شاپ در تور کیش پرواز ماهان، سالن همایش، سالن کنفرانس، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه هوا، اسپا، استخر، جکوزی، سونا، لاندری، کافی نت، صندوق امانات، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارمیدا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در تور کیش ویژه نظام پزشکی یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش و اولین هتل دریایی در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر و با اکو سیستم طبیعی احداث گردید. این هتل در دو فاز طراحی شده است که فاز اول بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (در حال احداث) می باشد. موقعیت جغرافیایی و نوع سازه خاص این هتل سبب شده تا مناظر زیبایی را برای میهمانان تور کیشفراهم آورد، از جمله این مناظر طلوع و غروب زیبای خورشید، تصاویر فوق العاده از دریا، امواج، مرجان ها، رقص ماهیان و لاک پشتها، فضای سبز، ساحل و ... است.

هتل ترنج کیش دارای صد سوئیت بر روی دریا بوده که این سوئیت ها دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی است. واحد ها چهل متری، شصت متری و صد و بیست متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و دو خوابه VIP می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود یک کیلومتر با هم فاصله در تور کیش ویژه نظام مهندسی دارند و به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالای تصویر بر روی خلیج فارس یک بته جقه حک شده است و برای خدمات رسانی به میهمانان تور کیش و حمل و نقل روزانه مسافران از ماشین ترولی گلف استفاده می شود.
احداث دو جزیره مصنوعی در هتل برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی از دیگر اقدامات این مجموعه است. برای احداث این هتل دریایی در یک منطقه مناسب تحقیقاتی صورت گرفت تا اینکه در این منطقه به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر، بوده و اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده که همین امر سبب شد تا هیچگاه این محدوده موج شدید یا طوفان نباشد.
برخی از خدمات رایگان اتاق های هتل ترنج کیش شامل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت، سرویس روزمره به مراکز خرید در تور های ارزان کیش، سالن بدنسازی، خانه کودک، والیبال ساحلی، مینی بار می باشد.
 
آدرس: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، به سمت کلبه هور، هتل ترنج کیش

پارکینگ، پذیرش تمام وقت، روم سرویس، سالن کنفرانس، رستوران خورشید روی دریا با کف شیشه ای، رستوران تاج( سرو صبحانه بوفه و سرو عصرانه)، رستوران ساحلی( سرو نهار و شام بوفه)، کافی شاپ ساحلی، فست فود ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن جیم (ورزشی) بر روی آب، خانه بازی کودک، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، لاندری، سالن بازی ساحلی(بیلیارد، فتبال دستی، ایرهاکی)، کافه گلف، لمکده سنتی ساحلی، آتلیه عکاسی در تور لحظه آخری کیش و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ترنج کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های معروف کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,رزرو تور کیش,بهترین تور های کیش در هتل های خوب جزیره کیش,نرخ مناسب هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 مترمربع در انتهای بلوار دریا در تور کیش اسفند 96 قلب جزیره کیش احداث گردید و یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت می باشد. معماری خاص هتل عالی قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و ظاهر ایرانی اش توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

هتل عالی قاپو کیش با فرودگاه کیش ده دقیقه و با مراکز خرید کیش پنج دقیقه فاصله دارد و همچنین به اماکن تفریحی کیش نزدیک می باشد. یکی از مزیت های هتل عالی قاپو کیش قیمت مناسب هتل بوده که بهترین گزینه برای اقامت در جزیره کیش می باشد. در ضمن این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و تهیه غذا و تصمیم گیری درباره ی آن به عهده ی میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل عالی قاپو کیش

امکانات هتل عالی قاپو کیش در تور کیش بهمن 96:

لابی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلفن، رستوران، اینترنت در لابی، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل عالی قاپو کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش و در قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل دارای دو ساختمان مجزا فاز یک و دو (قدیمی و نوساز) می باشد. هتل قائم کیش که با نام هتل ریان قائم کیش شناخته می شود دارای سه طبقه و هشتاد باب اتاق و دویست و چهل تخت می باشد.

هتل قائم کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و در تور کیش دی 96  است و  در بلوار ساحل واقع شده است و دسترسی آسانی به دریای نیلگون خلیج فارس دارد. از دیگر مزایای این هتل فاصله کوتاه تا مراکز خرید کیش نظیر مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش می توان اشاره کرد و همچنین این هتل در مقابل بازار زیتون قرار گرفته است و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه ده دقیقه فاصله دارد. هتل قائم کیش با وجود دو ساختمان مجزا دارای یک رستوران می باشد و مسافران تور کیشبا اقامت در این هتل می توانند از کلیه امکانات رفاهی و موقعیت خوب هتل بهره مند شوند.

امکانات هتل قائم کیش در تور کیش نوروز 97:

رستوران (با ظرفیت 200 نفر)، لابی، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، ماهواره، اینترنت، سوئیت، استخر، سونا، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه خانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، تاکسی سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قائم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل چهار ستاره گاردنیا کیش مجموعه اقامتی و رفاهی در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع  در سال 1387 بنا شده است.هتل گاردنیا کیش در سه فاز ساختمانی شروع به ساخت گردید. فاز یک ساختمانی آن در سال 1390 با بیست و یک واحد ویلایی با انواع اتاق های 2، 3 و 4 نفره با فضای دلباز و حریم فضای سبز افتتاح گردید. فاز دوم مجموعه گاردنیا متشکل از ساختمان اصلی در پنج طبقه سراسری باران در تور های ارزان کیش، کافی شاپ 24 ساعته نسیم، رستوران نخل، نمازخانه و سی و شش اتاق با ظرفیت های 1 تا 4 نفره در سال 93 احداث شد. 

هتل گاردنیا کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است که امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی را برای گردشگران تور کیش فراهم می نماید. این هتل دارای محیطی آرام و تمیز و فضای سبز و آلاچیق نیز می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت درتور کیش از مشهد، سرو صبحانه بوفه و سرویس به مراکز خرید می باشد.

آدرس : جزیره کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ

امکانات هتل گاردنیا کیش:

اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، اسکوتر، رستوران نخل، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد و تفریحات، خدمات تفریحی و گردشگری (بازدید از مناطق گردشگری نظیر:شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی، درخت سبز در قیمت تور کیش، پارک ساحلی مرجان و ... اشاره کرد)، کافی شاپ 24 ساعته و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گاردنیا کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش, رزرو تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان دو ستاره سالار کیش در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش و مجاور بازار ونوس واقع شده است. این هتل در تور کیش دی 96 در مجاورت هتل داریوش کیش و ساحل مرجان کیش قرار دارد و همچنین نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و یک سوپر مارکت می باشد. هتل آپارتمان سالار کیش دارای سوئیت های یک تا سه خوابه به صورت مبله می باشد و دارای کلیه امکانات رفاهی و اقامتی نیز می باشد.

شایان ذکر است که این هتل مناسب افرادی از مسافران تور کیش است که قصد دارند به دلخواه خودشان برای وعده های غذایی شان تصمیم گیری کنند و در نظر دارند تا هزینه های خود را کنترل کنند.

آدرس : بلوار موج، بعد از سنایی

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش در تور کیش بهمن 96:

اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون LCD، کولر گازی و ... برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیشمی باشد.

تلفن رزرو هتل آپارتمان سالار کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش در نوار ساحلی کیش و جنب هتل داریوش احداث گردید. این هتل در سال 85، در زمینی به مساحت 9639 بنا شده است و در سال 93 تعدادی اتاق به این مجموعه افزوده شد و اکنون دارای 45 باب اتاق می باشد. برخی از اتاق های این هتل تور کیش اسفند 96 به صورت ویلایی در محوطه هتل و برخی دیگر سه تخته نیز می باشند و این هتل در دو طبقه طراحی شده و فاقد آسانسور می باشد.

هتل ستاره کیش ما بین دو میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته و امکان تردد به مناطق مختلف جزیره کیش را برای میهمانانتور کیش فراهم می کند و فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه می باشد.

امکانات هتل ستاره کیش در تور کیش نوروز 97:

فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی، لابی، کافی شاپ، ماهواره، حمل و نقل، اینترنت و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل شباویز کیش

هتل دو ستاره شباویز در زمینی به مساحت 20000 مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش بنا شده است. این هتل در قیمت تور کیش در مجموعه ای سرسبز و ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش متشکل از 92 اتاق با ظرفیت های دو تا پنج تخته و 276 تخت خواب می باشد و در سال 1374 احداث گردید. این هتل دور از مرکز شهر و هیاهو بوده و در فضای سرسبز و ویلایی و آرامش بخش میزبان میهمانان تور کیش می باشد.

یکی از تفاوت های هتل شباویز کیش ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در اتاق ها وجود ندارد. هتل شباویز کیش با فرودگاه کیش یازده کیلومتر فاصله دارد و با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد و همچنین این هتل به ساحل و پارک ساحلی مرجان نزدیک می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بعداز بازار مرجان، روبروی پارک مارینا، هتل شباویز کیش

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ مسقف(ظرفیت 100 خودرو)، رستوران(ظرفیت 80 نفر)، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق در تور های ارزان کیش، تاکسی سرویس، نمازخانه، سیستم تهویه هوا، ماهواره، فضای سبز، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شباویز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ هتل های جزیره کیش,رزرو تور کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور کیش در هتل های برتر جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمینی به مساحت 2000 مترمربع در سال 1375، در میدان سیری احداث گردید. این هتل با معماری استثنایی و بی همتا و محیطی سرسبز با درختان نخل، گل و گیاه، محوطه ای زیبا در تور کیش نوروز 97 همراه با آبنماها و نورپردازی زیبا می باشد.

هتل تعطیلات کیش دارای 70 واحد شامل آپارتمان و سویئت های کانکت و رویال با ظرفیت 225 تخت با امکانات مجهز به تلویزیون، اینترنت وای فای، مجهز به سیستم سرمایش، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینی بار، حمام، سرویس های ایرانی و فرنگی، تلفن و ... می باشد. رستوران هتل تعطیلات کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی بسیار زیبا و امکان سرو در سوئیت ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

فاصله هتل تعطیلات کیش به ساحل و بازار بزرگ پردیس 2 به صورت پیاده حداکثر ده دقیقه و همچنین تا فرودگاه کیش دوازده دقیقه می باشد و برای کودکان زیر پنج سال رایگان است. 

امکانات هتل تعطیلات کیش در تور لحظه آخری کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ در فضای سبز، خدمات خانه داری، پارک کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق ها، فضای سبز، کافی نت، سالن ورزشی، نمارخانه، فروشگاه، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزور هتل تعطیلات کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل دریا کیش

هتل دو ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 مترمربع، در تور های ارزان کیش مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس احداث گردید. این هتل در سه بلوک مجزا با 30000 متر زیر بناء که هر بلوک به صورت پلکانی و یک طبقه و همکف می باشد و در قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل در منطقه ای از جزیره کیش قرار دارد که گردشگران تور کیش می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه از مراکز خرید و اماکن تفریحی کیش بازدید نمایند.

فاصله هتل دریا کیش تا فرودگاه کیش 15 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می باشد و همچنین در روبروی هتل کارتینگ اتومبیلرانی قرار دارد. این هتل دارای 48 باب اتاق با امکانات نظیر: تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی و ایرانی، کولر گازی و ... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش در قیمت تور کیش:

رستوران در کناره لابی، کافی شاپ (در ساختمان اصلی با ظرفیت 40 نفر)، سرو صبحانه بوفه، کافی نت، اینترنت در تمامی هتل، لابی، گشت جزیره روزانه، گشت بازار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دریا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء یکی ار هتل های سه ستاره شیک و خوب جزیره کیش بوده و در قلب جزیره کیش، خیابان رودکی احداث گردید. همچنین هتل سارا در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388، در چهار طبقه طراحی و متشکل از 72 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از امکانات ویژه اقامتی و رفاهی برخوردارند. اتاق های هتل سارا کیش در تور کیش اسفند 96 شامل: شش اتاق رویال سوئیت دارای یک خواب و یک پذیرایی، نه اتاق سه تخته تریپل، پنجاه و چهار اتاق دو تخته شامل دابل و تویین و سه اتاق سینگل و یک تخته می باشد.

هتل سارا کیش در یکی از بهترین موقعیت های منطقه قرار دارد و از این حیث در نزدیکی مراکز خرید نظیر: بازارهای پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، پانیذ، هایپر مارکت می باشد و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: دریا، اسکله تفریحی نیز قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر دو دقیقه و تا فرودگاه کیش شش کیلومتر می باشد. این هتل با کلیه امکانات اقامتی و رفاهی آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران ساینا(با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ در تور کیش بهمن 96، اجاره اتومبیل، کافی نت در طبقه همکف، اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل، لابی، خشکشویی، چایخانه سنتی در فضای باز، سرو صبحانه بوفه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس ایرانی و فرنگی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، پاور سوئیچ، خدمات خانه داری تمام وقت، تاکسی سرویس، پارکینگ، آسانسور، مینی بار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سارا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش در تور کیش دی 96



:: برچسب‌ها: هتل های پرطرفدار کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور های کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده که در میدان امیر کبیر و محیطی آرام  در تور کیش اسفند 96 واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت 4.230 مترمربع با زیر بناء 2700 مترمربع در سال 80 افتتاح گردید. هتل پارس نیک کیش متشکل از 355 باب اتاق دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد. 

یکی از مزیت های هتل پارس نیک نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی و همچنین به مراکز خرید نظیر: بازارهای مروارید، ونوس و زیتون می باشد و علاوه بر این با فرودگاه کیش با اتومبیل پانزده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همه روزه برای سه وعده غذایی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش می باشد. 

امکانات هتل پارس نیک در تور کیش نوروز 97:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش شامل: ترانسفر فرودگاهی رایگان، سرو صبحانه بوفه رایگان، سرویس رایگان بازار، لابی، رستوران، کافی شاپ تمام وقت، خدمات تفریحی و گردشگری، چایخانه سنتی، روم سرویس تمام وقت، خدمات لاندری، مینی بار، سیستم خنک کننده، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس فرنگی، پارکینگ، حمل و نقل، اجاره دوچرخه و اسکوتر، اینترنت بی سیم و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارس نیک کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارسیان کیش

هتل سه ستاره پارسیان کیش در سال 1374 در جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل در تور کیش دی 96 از صد آپارتمان و سوئیت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متری می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع غذاهای متنوع و با کیفیت مانند: دریایی و فست فود و کبابی را برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش خود در نظر گرفته است و رستوران هتل در فضای بیرونی هتل با ظرفیت 60 نفر می باشد.

هتل پارسیان کیش با موقعیت عالی و در منطقه تجاری کیش واقع شده است و دسترسی آسان به مراکز خرید مشهور نظیر: زیتون و اسکله تفریحی که دقیقا مقابل هتل قرار دارد و همچنین هایپر مارکت، پانیذ، پردیس و تالار شهر هم نزدیک هستند که چند دقیقه پیاده تا آنها راه است. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی دریا قرار گرفته است.

امکانات هتل پارسیان کیش در تور کیش بهمن 96:

رستوران، لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، روم سرویس تمام وقت، سالن همایش با ظرفیت 140 نفر (مجهز به سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و ویدئو پروژکتور)، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل بدون راننده، ماهواره، تلویزیون، صندوف امانات، آرایشگاه بانوان و آقایان، خشکشویی، مینی بار، دوربین مدار بسته در فضای هتل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارسیان کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پارسیان کیش 

هتل پارسیان کیش

هتل پانیذ کیش

هتل دو ستاره پانیذ یکی از پرطرفدارترین هتل های جزیره کیش می باشد. هتل پانیذ کیش در یکی از بهترین موقعیت های جزیره کیش قرار دارد و از این رو دقیقا روبروی بازار مروارید بوده و همچنین نزدیک پردیس 1 و 2، رویا مال، هایپر مارکت، مجتمع تجاری و زیتون می باشد.

هتل پانیذ کیش در تور های ارزان کیش دارای محیطی جالب با ساختمانهایی طراحی شده به سبک اسپانیایی که به صورت بلوک بلوک مجزا هستند و در هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. در رستوران این هتل سرو صبحانه بوفه و سرو نهار و شام با منوی غذایی متنوع از انواع غذاهای سنتی از میهمانان تور کیش خود استقبال می کند.

شایان ذکر است که این هتل جذاب و زیبا نزدیک ساحل بوده و با فرودگاه کیش 3 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد و یکی از مزیت ها و امکانات این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین و سیرک و ترانسفر فرودگاهی می باشد و علاوه بر این از اتاق های بسیار تمیز و شیک و مرتب تشکیل شده است.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران (ظرفیت صد نفر)، کافی شاپ، ماهواره، تلویریون، یخچال، اینترنت در لابی، سرویس ایرانی و فرنگی، حمل و نقل در تور کیش نوروز 97، مجهز به سیستم تهویه هوا، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، صندوق امانات و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پانیذ کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل های کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب تور کیش,معرفی تور کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در میدان پردیس ابتدای بلوار رودکی بنا شده است. نام قدیم هتل، آرام بوده است و این هتل مورد بازسازی قرار گرفته است تا امکانات بهتری را در اختیار میهمانان تور کیش خود قرار دهد.

از مزیت های هتل آرا کیش موقعیت خوب جغرافیایی و نزدیکی به دریا و به مراکز خرید و مجتمع های تجاری نظیر بازار پردیس 1 و 2 و بازار مرکز تجاری کیش که از اصلی ترین بازارهای جزیره کیش هست. این هتل متشکل از 60 اتاق مجهز و دارای امکانات لازم جهت اقامت و حدود 200 تخت می باشد.

امکانات هتل آرا کیش در تور کیش اسفند 96:

لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمستان سال 90 احداث گردید. این هتل دارای دو ساختمان در کنار هم و متشکل از 67 اتاق با امکانات کامل اقامتی و تعدادی از اتاق ها مشرف به دریا و تعداد دیگر مشرف به جزیره می باشد. هتل آرامش کیش در تور کیش بهمن 96 دارای رستورانی در طبقه اول با گنجایش 135 نفر و کافی شاپی در لابی به صورت تمام وقت می باشد.

هتل آرامش کیش در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی دارد و همچنین نزدیکی به بازار های اصلی شهر نظیر: هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش، بازار مریم، بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار و رستوران پدیده کیش، بازار ماهی فروشان و عرب ها است و علاوه بر این دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: ساحل مرجان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی در تور کیش نوروز 97، کشتی یونانی، پلاژ بانوان و آقایان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و ... می باشد. فاصله هتل با اتومبیل تا فرودگاه پانزده دقیقه است.

امکانات هتل آرامش کیش:

برخی ار امکانات هتل آرامش برای میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، برق اضطراری، لاندری، سیستم اعلام حریق، استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی، تورهای تفریحی، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، صندوق امانات، روزنامه، نمازخانه، آسانسور، ماهواره، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامش کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا جزء یکی از هتل های خوب و زیبای دو ستاره جزیره کیش بوده که در سال 1379 احداث گردید و در بهمن ماه سال 94 به طور کامل بازسازی شده است. این هتل جنب صدا و سیما کیش و در زمینی به مساحت 20000 مترمربع واقع شده است.هتل اسپادانا کیش به صورت ویلاهای یک طبقه بوده که دارای چند پله می باشد و مناسب کسانی ست که علاقه دارند در واحدها و سوئیت های مجزا و آرام اقامت داشته باشند. این هتل متشکل از 79 باب اتاق و حدود 221 تخت است و همچنین در تور لحظه آخری کیش سوئیت های هتل به شکل کلبه هایی رنگی با سقف های شیروانی می باشد.

یکی از مزیت های این هتل که سبب شده تا نسبت به سایر هتل های کیش برتری پیدا کند داشتن طبیعتی بکر در محوطه ای بسیار بزرگ و سرسبز و زیباست به گونه ای که شمال را به یاد می آورد و در این محوطه سفره خانه سنتی و چایخانه قرار دارد.هتل اسپادانا کیش از نظر جغرافیایی نزدیک پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، فرودگاه کیش و مراکز خرید نظیر بازار مریم می باشد و همچنین در مقابل هتل وسایل حمل و نقل به بازارها و مراکز خرید و درون شهر نیز موجود است.

آدرس: کیش بلوار ایران، خیابان جامی، جنب صدا و سیما، هتل اسپادانا کیش

امکانات هتل اسپادانا کیش در تور کیش از رشت:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران VIP شاندیز، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، سرو صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ غیر مسقف، سالن ورزشی، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل اسپادانا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش



:: برچسب‌ها: قیمت مناسب هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش در بهترین هتل های جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش در تور کیش اسفند 96 جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش با معماری منحصر به فرد بوده و در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که دو طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. هتل ایران کیش در سال 1375 احداث گردید و در سال 1384 ساخت بنای جدید به مساحت حدود 5000 مترمربع شروع شد و ساخت و تکمیل آن هشت سال طول کشید که در پایان هتل بین المللی ایران با زیربنای 12000 مترمربع می باشد.

هتل ایران کیش متشکل از 128 اتاق که 22 واحد آن سوئیت های پنجاه الی هفتاد متری است و سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم انداری عالی آماده پذیرای از میهمانان تور کیش می باشد. طراحی این هتل به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر می باشند. از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، تلفن (VOIP)، اینترنت رایگان، تلویزیون و ماهواره در تور کیش بهمن 96، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.

هتل ایران کیش دارای کافی شاپی با محوطه ای زیبا و آرام در لابی هتل قرار دارد و  این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از میهمانان خواهد داشت و همچنین رستوران اصلی هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه آزاد و معمولی می باشد.

هتل ایران کیش دارای سالن های ورزشی عالی و کم نظیر در میان سالن های جزیره کیش و حتی هتل های سایر کشور بوده و دارای نور پردازی و فضای زیباست و سالن بدنسازی اکسیژن دارای جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهای ورزشی و بدن سازی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین این هتل دارای سالن همایش و کنفرانس با ظرفیت 120 نفر و امکانات سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور می باشد.

امکانات هتل ایران کیش در تور کیش نوروز 97:

ترانسفر فرودگاهی، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی، رستوران در فضای باز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها، کافی شاپ، لاندری، پارکینگ سرپوشیده و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ایران کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل فاصله زیادی با مرکز شهر و ساحل دارد که هتل ترانسفری رایگان را در اختیار میهمانان تور کیش خود قرار می دهد. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از جاذبه های گردشگری کیش نظیر پارک آهوان قرار گرفته است. این هتل دارای 42 باب اتاق می باشد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش در تور لحظه آخری کیش:

صندوق امانات اختصاصی، لابی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس، نمازخانه، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل آبادگران کیش

هتل دو ستاره آبادگران کیش در سال 1376، در زمینی به مساحت 7000 مترمربع بنا شده است. قیمت تور کیش،  این هتل در خیابان پروین اعتصامی جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیت های ساحلی است. هتل آبادگران کیش تا فرودگاه کیش با اتومبیل پانزده دقیقه فاصله دارد و همچنین این هتل مقابل بازار زیتون، سیتی سنتر و هایپر کیش قرار دارد. هتل آبادگران کیش دارای 76 اتاق است و دارای رستورانی با ظرفیت 70 نفر می باشد.

هتل آبادگران کیش به صورت ساحلی می باشد که امکان دوچرخه سواری در کنار دریا و سرو انواع غذاهای متنوع و با کیفیت در رستوران میر مهنا را برای میهمانان تور کیش خود فراهم آورده است.

امکانات هتل آبادگران کیش در تور های ارزان کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار، پارکینگ، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه، تاکسی سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آبادگران کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,معرفی هتل های کیش,رزرو هتل های جزیره کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در زمینی به مساحت 8500 مترمربع در میدان امیرکبیر بنا شده و در سال 1377 به بهره برداری رسید. هتل آنا کیش در تور کیش اسفند 96 به نسبت هتل های کیش از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است و این هتل خدماتی در حد هتل های 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آنا کیش در حیاط و محوطه ای بسیار زیبا و باطروات ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص آن به شمار می رود و همین مزیت منظره ای زیبا و چشم نوازی را در شب به این هتل می بخشد.

هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین و با مراکز خرید 5 دقیقه می باشد و همچنین این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته و با کمی پیاده روی میتوانید از بازارها بازدید نمایید. رستوران و کافی شاپ هتل با محیطی زیبا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل آنا کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، صندق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، گشت سیاحتی جزیره به صورت تمام وقت، ماهواره در اتاق ها و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آنا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار مترمربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش مشرف به دریای نیلگون خیلج فارس بعد از بازار مرجان واقع شده است. هتل سیمرغ کیش از فضای سر سبز و زیبا و با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل متشکل از 86 اتاق و 306 تخت می باشد.

هتل سیمرغ کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد، همچنین در تور کیش بهمن 96 علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان و آکواریم ندارد. از مزیت ها و امتیازات این هتل داشتن ساحل اختصاصی و تخفیفاتی در بازدید از جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم برای میهمانان تور کیش خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، فضای سبز، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سیمرغ کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در  تور کیش دی 96 نزدیکی بازارهای کیش نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در تور کیش نوروز 97 در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان بیایند.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابی، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری در تور کیش دی 96، تاكسی سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در 4 طبقه بنا شده و در مجموع دارای 49 باب اتاق و سوئیت می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 تا 3 خوابه دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات و همین خصوصیت به جذابیت های هتل در تور کیش بهمن 96 می افزاید.

هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. همچنین فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش 70 نفر و  دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش در تور کیش اسفند 96:

پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، سالن ورزشی، فروشگاه، پارک کودکان و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سان رایز کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل آفتاب شرق كيش

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها احداث گردید. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش بنا شده و دارای چهل و هفت اتاق و صد و پنجاه و نه تخت می باشد. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پر سرعت و اینترنت در فضای لابی برای رفاه حال مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش ده دقیقه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. خدمات رایگان هتل آفتاب شرق کیش در تور کیش نوروز 97 سرو نهار، دوچرخه سواری و گشت سیاحتی می باشد.

آدرس: جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها در تور لحظه آخری کیش ، اجاره اتومبیل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آفتاب شرق کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش



:: برچسب‌ها: برترین هتل های جزیره کیش,رزرو هتل های خوب کیش,رزرو تور کیش,نرخ مناسب هتل های کیش,تورهای لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز جزء یکی از هتل های سه ستاره در قلب جزیره کیش بوده و در زمینی به مساحت سیزده هزار هکتار احداث گردید. این هتل در تور کیش دی 96 متشکل از پنجاه اتاق و صد و چهل تخت خواب بوده و دارای سی و هفت ویلای ساحلی، مشرف به ساحل می باشد. هتل تاپ رز از بهترین موارد انتخابی برای گردشگران تور کیش است که نزدیکی به ساحل اصلی ترین دلایل آنها برای انتخاب هتل است و بی تردید با اقامت در این هتل میتوانید از تماشای غروب و طلوع های ساحلی بهره مند شوید. هتل تاپ رز مشرف به آب های نیلگون خلیح فارس و با فاصله اندک از دریا در انتهای خیابان این سینا واقع شده است.

با خروج از هتل تاپ رز در روبرویتان دریاست و در پنجاه متری هتل اسکله بزرگ تفریحی جزیره در تور کیش بهمن 96 قرار دارد، در پشت هتل به سمت مرکز جزیره که حرکت کنید پارک های هنگام و دوقلو را مشاهده مینمایید و به همین ترتیب بعد از عبور از خیابان فردوسی در روبروی هتل بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد. هتل تاپ رز کیش با مرکز خرید پانیذ به صورت قدم زنان ده دقیقه فاصله دارد. از ویژگی های هتل تاپ رز موقعیت مناسب، دسترسی به مراکز خرید و تفریحات ساحلی و چند رستوران و کافی شاپ می باشد.

امکانات هتل تاپ رز کیش در تور کیش اسفند 96:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى، ترانسفر و ... می باشد.    

تلفن رزرو هتل تاپ رز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تاپ رز كيش
نمای بيروني هتل تاپ رز كيش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره زیبایی کیش بوده و در خیابان سنایی در زمینی به مساحت 6400 مترمربع احداث گردید. هتل گراند کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد و در روبروی هتل بازار ونوس در تور کیش نوروز 97 قرار دارد و تا بازار مریم و زیتون فاصله بسیار اندکی دارد. از هتل تا دریا و زیبایی های ساحل تنها شش دقیقه فاصله دارد و برای رسیدن به دریا کافی است وارد بلوار دریا شوید و از تفریحات دریایی لذت ببرید. علاوه بر چند رستوارن در اطراف هتل، در جنوب هتل گراند در نزدیکی هتل صدف معروف ترین رستوران کیش به نام کوه نور قرار دارد.

هتل گراند کیش از 60 اتاق تشکیل شده که اکثر اتاق ها دارای تراس و از مناظر زیبایی دریا برخوردار هستند و این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. شایان ذکر است که هتل خدمات رایگان نظیر ترانسفر رفت و صبحانه را در اختیار میهمانان خود می گذارد.

امکانات هتل گراند کیش در تور لحظه آخری کیش:

ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بازار، لابی، رستوران سنتی شب زدگان، رستوران داخلی یاقوت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم خنک کننده، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، رنت کار، سالن کنفرانس،  و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گراند کیش: 02142632 - 88530609

 

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در سال 1387 و در بنایی به مساحت هفت هزار مترمربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبایی کیش بنا شده است. این هتل نوساز با معماری زیبا و امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. هتل آرامیس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد کیش واقع شده است که در تور های ارزان کیش به مکان های تفریحی و تجاری زیبایی کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل در نزدیکی میدان پردیس سبب شده تا دسترسی آسانی به مرکز تجاری کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 و کارتینگ داشته باشد.

هتل آرامیس کیش در چهار طبقه و 64 اتاق با امکانات و تجهیزات مناسب تشکیل شده است و همچنین این هتل دارای امکاناتی ار قبیل فضای سبز، رستوران و کافی شاپ می باشد که لازم ذکر است که رستوران هتل در طبقه اول و دوم با ظرفیت 250 نفر و کافی شاپ به صورت تمام وقت در لابی آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش در تور کیش نوروز 97:

لابی، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود، مرکز خرید، فضای سبز، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، نمازخانه، کتابخانه، خودپرداز، صندوف امانات اختصاصی، لاندری، خدمات خانه داری، خشکشویی، پارکینگ سرپوشیده و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های کیش,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در سال 1383 با نام سابق هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره در تور کیش نوروز 97 به بهره برداری رسید و در سال 1390 بازسازی شد و به هتل چهار ستاره ارتقا یافت و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و به بهترین شکل طراحی شده است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد. این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است. هتل لوتوس کیش در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش در تور کیش اسفند 96 واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین زمان میبرد.

امکانات هتل لوتوس کیش در تور کیش زمستان 96:

برخی از امکانات هتل لوتوس کیش برای میهمانان تور کیش شامل: لابی، كافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصی هتل، پاركينگ مسقف، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاكسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل لوتوس کیش: 02142632 - 88530609

  نماي بيروني هتل لوتوس كيش

نماي بيروني هتل لوتوس

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا جزء یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش در تور کیش آذر 96 بوده و در نوار سیاحتی جزیره با نمایی زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی در بلوار ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. نمای ورودی هتل محوطه ای سبز و با آبنماهایی زیبا تزیین شده است. کافی شاپ این هتل به صورت تمام وقت مجهز به اینترنت آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. بغیر از کافی شاپ، سالن پذیرایی دیگری نیز دارد و یک رستوران با نورپردازی زیبا که صبحانه را به صورت بوفه و در وعده نهار غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی سرو می کند. علاوه بر این هتل هلیا یک چایخانه سنتی به نام سارا دارد که با چایی و انواع قلیان از مهمانانش استقبال می نماید.

هتل هلیا کیش دارای اتاق های 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها از امکانات رفاهی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، مینی بار، صندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت رایگان، آلارم بیدار باش و ... می باشد. هتل هلیا کیش در بهترین موقعیت مکانی جزیره کیش قرار دارد. فاصله کوتاه با دریای نیلگون خلیج فارس و پلاژ آقایان و بانوان، زمین بازی، اسکله قایق سواری، پیست دوچرخه سواری، مجتمع ورزشی، تفریحی و کیبل اسکی، در سمت چپ هتل هلیا اسکله بزرگ تفریحی کیش و در مقابل هتل بازار زیتون و کمی جلوتر از هتل بازارچه های هنرهای ایرانی در تور کیش دی 96 و همچنین در فاصله کوتاهی از بازارهای هایپر مارکت 1 و 2، پانیذ و نیز مرکز تجاری کیش واقع شده است.

هتل هلیا کیش از ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت برخوردار در تور کیش بهمن 96 است و با اتومیبل های مدرن در تمامی ساعات آماده خدمت رسانی به میهمانان تور کیشمی باشد و شما عزیزان میتوانید به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل هلیا برای خود و خانواده تان لحظاتی مهیج و به یاد ماندنی را رقم بزنید.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق در تور کیش اسفند 96، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل هلیا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش



:: برچسب‌ها: هتلهای مجلل کیش,معرفی هتل های مجلل کیش,نرخ مناسب هتل های پنج ستاره کیش,برترین هتل های پنج ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل صدف کیش

هتل چهار ستاره بین المللی صدف با ظاهری صدف مانند در تور کیش نوروز 97 سال 1381 روبروی دانشگاه بین المللی کیش در میدان امیر کبیر افتتاح گردید و در سال 1391 به مجموعه گروه های سورینت پیوست. بازسازی هتل به منظور مطابقت دادن با امکانات و تجهیزات روز دنیا در بهمن ماه 92 شروع شد و در نوروز 93 بازگشایی و به بهره برداری رسید. هتل صدف کیش براساس استانداردهای بین المللی، در زمینی بالغ بر پانزده هزار مترمربع بنا شده و دارای پنجاه و پنج اتاق و حدود صد و چهل تخت می باشد.

هتل سورینت صدف دارای لابی با نمای زیبا و چشم نواز، طراحی پله های نورانی و آرامش بخش و چیدمان سنگ فرش با نقش معماری ایرانی که به طور موازی در سقف نیز تکرار شده است، محیطی دوستانه و پذیرایی بی نظیر از میهمانان تور کیش را فراهم می آورد. هتل سورینت صدف کیش در موقعیت جغرافیایی در یکی از بهترین تقاط جزیره کیش قرار دارد. فاصله هتل سورینت صدف تا فرودگاه با ماشین 7 دقیقه، با بازار مرواید و مجموعه ورزشی اسپرت کلاب و کارتینگ 5 دقیقه، مرکز تجاری و بازار زیتون و بازار پانیذ با ماشین 3 دقیقه در تور کیش آذر 96، بازار پردیس 1 و 2 و بازار مریم و ونوس با ماشین 5 دقیقه، اسکله تفریحی با ماشین 3 دقیقه، ساحل مرجان با ماشین 8 دقیقه می باشد.

امکانات ویژه و رایگان هتل سورینت صدف مانند: ترانسفر فرودگاهی، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها می باشد. هتل سورینت صدف کیش متشکل از چندین اتاق و سوئیت می باشد که نظیر آن: اتاق سینگل، اتاق استاندارد (دابل و تویین)، سوئیت جونیور، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشیال با امکانات ویژه رفاهی و اقامتی می باشد.

امکانات هتل سورینت صدف کیش:

رستوران کوه نور، رستوران کولیزه (تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا)، رستوران دلفین در تور کیش دی 96(در طبقه زیرین هتل با ظرفیت 120 نفر)، رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت، آرایشگاه، بوفه صبحانه، بوفه نهار، سرو عصرانه (میوه)، صندوق امانات، سرو چای و قهوه، لاندری، سرویس کافی لانژ شبانه روزی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سورینت صدف کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش . نمای بیرونی هتل
 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل چهار ستاره بزرگ ارم کیش در میدان خیام جزیره کیش در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم کیش است این در حالی است که اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند. این هتل داراي 210 اطاق، 30 رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي هتل و 140 سوئيت آپارتمان در محوطه ی هتل می باشد و در تور کیش بهمن 96 مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. شایان ذکر است که سوئیت آپارتمان هایهتل بزرگ ارم کیش در میان باغی از گل ها و گیاهان زیبا و نیز آبنماهای با طراوت قرار گرفته است که آرامش را در این هتل چند برابر می کند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب می باشد. فاصله هتل با فرودگاه ده دقیقه بوده و همچنین کافه کاکتوس و رستوران شاندیز در 150 متری و کافه میلاژ در 500 متری هتل قرار دارد.

رستوران های هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز (با ظرفیت 450 نفر)، رستوران رویال (با ظرفیت 450 نفر مشرف به دریا) می باشد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش در تور کیش اسفند 96:

برخی از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش شامل: سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی در طبقه 8، رستوران گردان لوکس طبقه 9، کافی شاپ جام با ظرفیت 60 نفر، رستوران سنتی با ظرفیت 120نفر، چای خانه سنتی با ظرفیت 60نفر، لباس شوئی، تهویه مطبوع، فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت 450صندلی، سالن کنفرانس 300 نفره و 100 نفره، عابر بانک، اینترنت وایرلس در تور کیش زمستان 96، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت 800 متر، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، ایستگاه دوچرخه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل بزرگ ارم کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع افتتاح گردید. در این هتل بالغ بر 202 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم و اسکله تفریحی جدید در تور کیش از شیراز(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) می توان اشاره نمود.

نمای ظاهری هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد. در این هتل فضای سبزی بسیار با طراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. همچنین فضاهای جانبی هتل عبارتند از: 2 سالن آمفی تئاتر با ظرفیت سی نفر، سالن احتماعات با ظرفیت صد و هشتاد نفر، اتاق ملاقات ویژه جلسه های تجاری با ظرفیت پانزده نفر، نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه در تور کیش 96، آسانسورهای دوازده نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره کیش، بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف نظیر مدیریت امور مالی، مدیریت پذیرش، رزرواسیون، اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی.

این هتل برای کودکان زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی کند و مناسب بودن قیمت هتل فلامینگو کیش و موقعیت جغرافیایی و ارائه خدمات در حد هتل های بالاتر از خود را میتوان از مهمترین دلایل انتخاب گردشگران تور کیش هتل فلامینگو دانست. از جمله خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش ترانسفر فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، گشت جزیره و بازدید از مراکز خرید به صورت رفت و برگشت، سرو چای و اب معدنی در داخل اتاق، اینترنت وایرلس، ناهار، سرو شام با تخفیف در تور لحظه آخری کیش می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار امیر کبیر، خیابان دریا، هتل فلامینگو کیش

امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران (با انواع عذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ، سالن ورزشی، لابی، نمازخانه، ماهواره، تلویزیون، اینترنت، پارکینگ، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، ترانسفر فرودگاهی، یخچال، کافی نت پرسرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو در تور های ارزان کیش و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل فلامینگو کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون


:: برچسب‌ها: هتل های لوکس کیش,برترین هتل های کیش,هتل های مجلل کیش,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش اقامتگاهی چهار ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در سال 1378 احداث گردید. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی نزدیک به میدان امیر کبیر و در پشت هتل مریم کیش واقع شده است و در قسمت جنوبی این هتل بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی این هتل مرکز تجاری زیتون واقع شده که از نظر نزدیکی به بازارهای کیش هتل آریان از موقعیت خوبی برخوردار است. از نظر موقعیت ساختمانی، هتل آریان کیش لابی بسیار عالی، محیط مطبوع که آرامش فکری و تعطیلات بسیار مناسبی را به میهمانان تور کیش هدیه می دهد، امکانات رفاهی بسیار مناسب در تور کیش نوروز 97 ، مکان های عمومی شیک و مکان های تفریحی از جمله رستوران جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی، سالن بیلیارد و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت را جهت آسایش میهمانان تور کیش فراهم آورده است. اتاق های هتل آریان کیش نسبت به هتل های چهار ستاره ی دیگر کیش از نظر قیمت مناسب تر می باشد این در حالی است که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را نیز به مسافرین محترم ارائه می دهد. هتل آریان کیش دارای حدود 70 اتاق و 42 پرسنل است. فاصله زمانی این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل آریان کیش:

روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى در تور کیش آذر 96، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آریان کیش : 02142632 - 88530609

 

هتل آریان کیش

 هتل آریان کیش

هتل مريم كيش

هتل پنح ستاره مریم کیش در اسفند ماه سال 90 به گروه هتل های سورینت پیوست و در اردیبهشت ماه سال 91 بازسازی هتل شروع شد و در روز دوازدهم آبان ماه 92 مورد بهره برداری قرار گرفت. همچنین در تور کیش دی 96 همزمان با بازسازی هتل سورینت مریم در سال 92 ساخت هتل سورینت مریم دو در کنار آن در 8 طبقه و نمای طراحی شده شبیه به نمای مریم یک شروع شد. این هتل در یکی از میداین اصلی شهر، جنوب شرقی میدان امیر کبیر واقع شده است.

هتل سورینت مریم کیش با نمایی الهام گرفته از معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه طراحی و دارای 56 باب اتاق و سوئیت می باشد و اتاق ها و سوئیت های نظیر: اتاق استاندارد، سوئیت جونیر، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشال با امکانات ویژه مانند:سالن نشیمن، سیستم کنترل هوشمند BMS ( وسایل الکترونیکی هر اتاق از جمله: روشنایی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش و ... می باشد که همزمان با ورود میهمانان گرامی به صورت خودکار فعال می شود.)، سیستم IPTV در تور کیش بهمن 96( علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری، مشاهده صورت حساب، اطلاعات مراکز گردشگری، اعلام اوقات شرعی، اعلام وضعیت آب و هوا است.)، اینترنت پر سرعت، LED چهل اینچ، سشوار، اتو، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار، سیستم اطفاء حریق، بالش طبی، خدمات خشکشویی و ... می باشد.

هتل سورینت مریم کیش فاصله کمی تا ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز اصلی خرید نظیر: بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، هایپر مارکت و ... دارد و این فرصت را برای شما میهمانان تور کیش فراهم می کند تا در فصول مناسب پیاده روی کنید و از هوای مطبوع جزیره کیش لذت ببرید.

خدمات رایگان ویژه میهمانان تور کیش هتل سورینت مریم کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت پر سرعت، سرویس چای و قهوه، نوشیدنی برای استقبال از میهمانان، مینی بار، سرویس عصرانه میوه می باشد.

امکانات هتل سورینت مریم کیش در تور کیش اسفند 96:

روم سرویس، اتاق نشست 12 نفره، کافی لانژ 24 ساعته، ترانسفر  رفت و برگشت فرودگاهی، سرو بوفه صبحانه سرد و گرم، رستوران با سرو انواع غذاهای متنوع و نوشیدنی، خدمات خانه داری، اینترنت و ... می باشد. 

تلفن رزرو هتل سورینت مریم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل مريم كيش

نماي بيروني هتل مريم كيش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در تور کیش زمستان 96 یکی از هتل های قدیمی کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل دو ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامیتور کیش بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر سبب شده مسافرین محترم تعطیلات خوبی را در این هتل بگذرانند. نزدیک ترین بازار به هتل تماشا کیش بازار پانیذ است و با ماشین تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره سه دقیقه، تا پلاژ بانوان و آقایان کمتر از هشت دقیقه و تا پارک دلفین و فرودگاه کمتر از ده دقیقه فاصله دارد. رستوران ها و فست فودهای مجاور که در 200 متری این هتل قرار دارد نظیر رستوران کوه نور و فست فود بومرنگ و فست فود خانه برگر می باشد.

صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان تور کیش در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را در نظر گرفته است و نیز به آنها پنجاه درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارائه می دهد. هتل تماشا کیش دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال در تور کیش نوروز 97 محاسبه می شود.

شایان ذکر است که این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات هتل تماشا کیش:

سیستم اطفای حریق، تهویه مطبوع کامل، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ در تور های ارزان کیش و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل تماشا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش



:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,برترین هتل های کیش,رزرو بهترین هتل های کیش,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش جزء یکی از هتل های لوکس پنج ستاره بوده و در کنار برج های دو قلو واقع شده، و در سال 1390 به بهره برداری رسید. هتل مارینا بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک کیش در مساحتی ده هکتاری با فضای سبز و پوشش گیاهی متنوع همراه با آبشارها و آب نماهای بی نظیر می باشد. در دو طرف ساحل هتل، دریایی مرجانی و بسیار زیبایی خلیج فارس قرار دارد و فضایی فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می نماید. معماری منحصر به فرد این هتل در تور کیش بهمن 96 همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر خاطرات به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش خود رقم می زند.

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق های نظیر: دبل پارک(با متراژ 36.5 و دو نفره، دارای منظره ای زیبا رو به پارک)، تویین پارک(دارای متراژ 36.5،منظره ای زیبا رو به پارک و دو تخت مجزا)، تویین دریا(با متراژ 36.5، منظره ای زیبا رو به دریا با دود تخت مجزا)، دبل دریا(با متراژ 36.5، با منظره زیبا دریا و ساحل)، اتاق استاندارد(با متراژ 23.5،منظره ای رو به پارک و یک تخت دونفره)، جونیور سوئیت یک خوابه(با متراژ 64.4، منظره ای زیبا رو به دریا با یک تخت دونفره) و جونیور سوئیت دو خوابه(با متراژ 64،منظره ای زیبا رو به دریا و یک تخت دو نفره) می باشد. علاوه بر این، هتل مارینا پارک کیش دارای سوئیت های نظیر: سوئیت رویال(148 متری)، سوئیت دو خوابه(125 متری)، سوئیت یک خوابه( 91.8 متری) می باشد که تمام سوئیت ها از چشم اندازی زیبا رو به دریا برخوردارند و علاوه بر امکانات ویژه رفاهی دارای دو تخت دو نفره و دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ هستند ولی سوئیت یک خوابه فاقد دو تخت مجزا می باشد.

هتل مارینا پارک کیش متشکل از دو رستوران لوتوس و رستوران باغ(گل کاغذی) بوده و با انواع غذاهای لذیذ در محیطی شاد و زیبا پذیرای میهمانان گرامی تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ های هتل مارینا در لابی های طبقه اول و دوم با موسیقی زنده و محیطی آرام با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک از شما استقبال می کنند و این هتل دارای چند کافی شاپ نظیر: تی بار، کافه کاروما و کافه مارین می باشد.

آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی شرق، جنب برج های دو قلو، هتل مارینا پارک کیش

امکانات هتل مارینا پارک کیش در تور کیش نوروز 97:

اسکله اختصاصی تفریحی، دوچرخه سواری، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی،  اسپا و ماساژ تایلندی، غواصی، جت اسکی، اجاره اتومبیل های مدرن، زمین تنیس، سالن همایش، پارک اختصاصی تفریحی، فروشگاه، کافی شاپ ها، سالن زیبایی بانوان، کافی نت، پارکینگ و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل مارینا پارک کیش : 02142632 - 88530609  

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل
 

هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش جز گروه هتل های پارس بوده و یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش در تور کیش اسفند 96 می باشد. هتل شایان کیش در سال 1351 بنا شده است و از سال 1388 به مجموعه هتل های پارس پیوست. این هتل جزء بزرگترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود و در بهترین منطقه آزاد کیش و نزدیک به ساحل درخشان خلیج فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرودگاه واقع شده است.

بزرگترین اسکه تفریحی جزیره کیش روبروی هتل است. هتل شایان کیش مکانی ست با موقعیت عالی و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری و تفریحی ست. مراکز خریدی از قبیل بازار زیتون ، مرکز تجاری کیش ، بازار بین المللی ونوس می باشدو در این هتل شاهد برگزاری جشن های شاد هر شب از ساعت 12:30 - 3:00 بامداد هستید.

هتل شایان کیش در چهار طبقه بنا شده و دارای 195 باب واحد اقامتی با نمایی بی نظیر، امکانات ویژه رفاهی و اقامتی می باشد. در این هتل می توانید در واحد های اقامتی متنوعی  نظیر اتاق های لوکس دو یا سه تخته و دوبلکس چهار تخته که تمامی اتاق ها چشم اندازی عالی رو به باغ و یا رو به دریا دارند. همچنین هتل شایان کیش دارای سوئیت های ساحلی یا کابانا که در محوطه بیرونی هتل قرار دارد و به صورت دو و سه تخته می باشد. جدا از این هتل شایان دارای ویلاهایی با تمامی امکانات در کنار ساحل نیز هست.

هتل شایان کیش از لحاظ امکانات پذیرایی در سطح عالی بوده و دارای چندین کافی شاپ و رستوران که همه با غذاهای متنوع و لذیذ پذیرای شما میهمانان تور کیشمی باشند. رستوران های نظیر رستوران سنتی باغ بهشت که در محوطه ای باز واقع شده و رستوران شمبلیر و یا رستوران فرانسوی هتل که با بهترین غذاها  از شما در تور کیش زمستان 96 استقبال می کنند.

امکانات هتل شایان کیش در تور لحظه آخری کیش:

استخر روباز، چایخانه سنتی، فروشگاه، فست فود، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، سالن تفریحات، آرایشگاه، کافی نت، گیم نت و ... می باشد. 

تلفن رزرو هتل شایان کیش :  02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل شایان  کیش

عکس ها و تصاویر هتل  شایان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایان کیش . نمای بیرونی هتل
 

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان یکی از هتلهای مطرح کیش به مساحت 15000 مترمربع در اواخر سال 1381 خورشیدی، در بهترین نقطه نوار سیاحتی جزیره کیش به بهره برداری رسید. این هتل در میدان پردیس واقع شده است و همچنین دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی در تور کیش آذر 96 هستند. دسترسی خوبی به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو ، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش باشد. 

از ویژگی های دیگر این هتل مشرف بودن بیشتر اتاقها به آبهای نيلگون خليج فارس و رنگ آميزی متنوع طبقات موجب گرديده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند. ویلاهای لوکس و مجلل هتل شایگان کیش در باغ بسیار زیبا هتل بنا شده است و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش فوق العاده هستند. شایان ذکر است که قیمت ویلاهای مجلل شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر است. هدف هتل شایگان تحقق شعار " احساس واقعی آرامش" است. 

برخی از خدمات رایگان هتل شایگان کیش شامل: استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد و تنیس، اقامت کودکان زیر پنج سال و ... می باشد. هتل شایگان کیش از چند رستوران شامل: رستوران های شانی، شانلی، چشم انداز و رستوران سنتی صبا برخوردار است و همچنین دارای چند کافی شاپ نظیر: کافی شاپ های آفتاب گردان، تراس دریا، بیلیارد و چایخانه سنتی صبا نیز می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش:

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، همراه با موسیقی زنده، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد در تور کیش دی 96 ، تلویزیون در اتاق، روم سرویس تمام وقت، سالن همایش و اجتماعات، کافی نت و اینترنت وای فای، تاکسی سرویس تمام وقت، ماهواره، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، سالن بازی کودکان، فروشگاه پوشاک و سنگ های زینتی و صنایع دستی،اجاره دوچرخه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، بازی های رایانه ای، صندوق امانات، گشت دریایی (به همراه موسیقی زنده)، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چهار پله اضطراری، پارکینگ، سیستم آب شیرین کن پیشرفته و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شایگان کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای زیبا در کیش,معرفی هتلهای زیبای کیش,برترین هتل های کیش,نرخ مناسب هتل های زیبای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بی نظیرترین های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در میدان داریوش واقع شده است. هتل داریوش کیش نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان ست و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی کیش ساخته شده که داراي ۵۰۰ تخت خواب است. هتل داریوش کیش با معماری اش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. این هتل از مناسب ترین و زیباترین اقامتگاه ها برای کسانی است که در جستجوی آرامش و محوطه ای آرام و دل پذیر و با کیفیت برای استراحت است. موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازار های پردیس ، مرجان و زیتون به دیگر ویژگی های این هتل زیبا در تور کیش دی 96 می افزاید.

در هتل داریوش کیش می توانید در اتاق های مختلفی مطابق سلیقه تان اقامت داشته باشید. اگر دلتان می خواهد در طلوع صبح چشمانتان رو به منظره ای از دریا باز شود در اتاق های دبل، توئین و یا رویال سوئیت رو به دریا اقامت کنید و یا ویلاهای ساحلی را برای استراحت برگزینید. اما اگر چشم انداز رو به باغ برایتان چشم نوازتر است اتاق ها و سوئیت های رو به باغ را رزرو کنید.

برخی از امکانات تفریحی هتل داریوش کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نظیر دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده می توانید از زیبایی ها و استشمام بوی دریا و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید و اسکله تفریحی جزیره در سمت چپ این هتل و زمین تنیس در ضلع شمالی هتل داریوش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش در تور کیش آذر 96:

رستوران آپادانا و پاسارگاد(با انواع غذاهای ایرانی،فرنگی،دریایی و فست فود)، استخر مختص آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل داریوش کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل
 

هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش در تور کیش بهمن 96 می باشد، در موقعیتی عالی نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است. این هتل در آبان ماه سال 1385 به مالکیت شرکت پارمیس نوین کیش با زیر بنایی به مساحت 17500 متر مربع و 152 باب اتاق و 14 باب سوئیت و 2 باب پنت هوس افتتاح گرديد.

قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده و فاصله این هتل تا فرودگاه ده دقیقه می باشد. هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران می باشد که دو رستوران آن با ارائه غذای ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی با معماری منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتی با انواع غذاهای ایتالیایی آماده خدمت رسانی به میهمانان تور کیشمی باشد. در این هتل می توانید اتومبیل‌های روز دنیا را سوار شوید و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات هتل پارمیس کیش در تور کیش نوروز 97:

رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت وایرلس در لابی و اتاق، استخر، ماساژ، جکوزی، بازی های رایانه ای، سالن بیلیارد، پارک کودکان، گشت درون شهری و برون شهری، سالن کنفرانس، لابی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارمیس کیش : 02142632 - 88530609

 

هتل پارميس كيش 
 
هتل پارمیس کیش


:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره کیش,هتلهای لوکس کیش,هتلهای جدید کیش,هتلهای ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت فرانسه (Hotel Novotel Perth Langley) جزء هتل های 4 ستاره است که در لینس و در قلب پاریس واقع شده است. این هتل متشکل از 150 اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی است تور فرانسه دی 96 که اتاق های هتل نوتل پرت فرانسه مجهز به تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی است. دکوراسیون این هتل مدرن و شیک است. ایستگاه مترو در فاصله ی 2 دقیقه ای از هتل نوتل پرت فرانسه واقع شده است. تریای هتل نوتل پرت فرانسه هر روز نوشیدنی های خوشمزه تدارک می بیند. تور فرانسه دی 96 رستوران های هتل نوتل پرت فرانسه انواع غذاهای متنوع، سنتی ترکی و منوی های رژیمی را برای گردشگران تور فرانسه سرو می نمایند. اتاق های هتل نوتل پرت تور فرانسه نوروز 97 فرانسه دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مناسب، گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. 

 امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، منطقه بدون سیگار،تور فرانسه بهمن 96 امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، تور فرانسه مارچ 2018 فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، آسانسور، انبار بار و چمدان، کرایه ماشین، فکس و کپی و... برخی از امکانات هتل نوتل پرت فرانسه است.

 

هتل نوتل پرت فرانسه

تصویر هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت فرانسه

تصویر هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت فرانسه

تصویر اتاق هتل نوتل پرت فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل نوتل پرت فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 4 ستاره پاریس,هتل های پاریس,بهترین هتل های فرانسه,امکانات هتل نوتل پرت فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ناپلئون فرانسه 

هتل ناپلئون فرانسه

هتل ناپلئون فرانسه (Hotel Napoleon Paris) جزء هتل های معروف و لوکس پاریس محسوب می شود تور فرانسه نوروز 97 که دارای ساختمانی زیبا می باشد. این هتل مجموعا 102 اتاق دارد که شامل 51 اتاق و 51 سوئیت است. تور فرانسه اسفند 96 طاق پیروزی و خیابان مشهور شانزه‌ لیزه و فروشگاه‌های معروف پاریس در فاصله ی نزدیکی از هتل ناپلئون فرانسه واقع شده اند. تور فرانسه اسفند 96 اتاق ها و سوئیت های هتل ناپلئون فرانسه مشرف به خیابان ساکت فریدلان با محوطه ای سرسبز هستند. هتل ناپلئون فرانسه دارای رستورانی معروف به نام بیوواک کافه می باشد.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل ناپلئون فرانسه شامل سالن ورزشی، پارکینگ، صرافی، تور فرانسه مارچ 2018 اتاق‌ های ویژه‌ی غیرسیگاری، اتاق‌های مجهز به عایق صوتی و سیسیم گرمایش، تور فرانسه دی 96 اجاره‌ی ماشین، رستوران، خشک‌شویی، نگهداری از کودک و سالن کنفرانس و... برای گردشگران تور فرانسه است.

 

هتل ناپلئون فرانسه

تصویر هتل ناپلئون فرانسه

هتل ناپلئون فرانسه

تصویر هتل ناپلئون فرانسه

هتل ناپلئون فرانسه

تصویر هتل ناپلئون فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل ناپلئون فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های لوکس پاریس,معرفی بهترین هتل های پاریس,امکانات هتل ناپلئون فرانسه,مشخصات هتل ناپلئون فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ریتز فرانسه 

هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه (Hotel Ritz Paris) جزء هتل های 5 ستاره پاریس است که تور فرانسه فوریه 2018 در نزدیکی اپرا گانیر ساخته شده است. این هتل دارای 159 اتاق مدرن و لوکس، تمیز و راحت تور فرانسه مارچ 2018 با تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی است. برخی از اتاق های هتل ریتز فرانسه مشرف به منطقه ی ساحلی هستند. این هتل از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. موزه لوور و مکان های دیدنی Jardins des Tuileries و خیابان شانزه لیزه در فاصله ی نزدیکی از هتل ریتز فرانسه واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل ریتز فرانسه بدین صورت است رستوران، استخر تور فرانسه نوروز 97 سر پوشیده، سونا، جکوزی، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، مینی بار، تهویه مطبوع، خدمات نگهداری از اطفال ویژه گردشگران تور فرانسه ، آرایشگاه، حمام ترکی، ماساژ، صرافی، روم سرویس 24 ساعته، اتاق و امکانات ویژه معلولین، صندوق امانات،ئاینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس و... تور فرانسه نوروز 97

 

هتل ریتز فرانسه

تصویر هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه

تصویر هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه

تصویر هتل ریتز فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل ریتز فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 5 ستاره پاریس,معرفی هتل های پاریس,امکانات هتل ریتز فرانسه,ویژگیهای هتل ریتز فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کلاریدگ فرانسه

هتل کلاریدگ فرانسه (Hotel Claridge Paris) جزء هتل های 4 ستاره پاریس می باشد. این هتل مجموعا 42 اتاق خانوادگی، اتاق هایی ویژه معلولین و سوئیت ­های مدرن و شیک به همراه تمامی تور فرانسه نوروز 97 امکانات رفاهی و بهداشتی است. رستوران هتل کلاریدگ فرانسه انواع غذاهای لذیذ را سرو می نماید. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است تور فرانسه مارچ 2018 که دسترسی آسان به اماکن دیدنی و تاریخی شهر دارد. خیابان مشهور شانزه لیزه در فاصله ی 300 متری از هتل کلاریدگ فرانسه واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، اتاقهای ضد صدا ویژه مسافران تور فرانسه، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، منطقه بدون سیگار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، تور فرانسه زمستان 96 خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... برخی از امکانات هتل کلاریدگ فرانسه تور فرانسه دی 96 می باشد.

 

هتل کلاریدگ فرانسه

تصویر هتل کلاریدگ فرانسه

هتل کلاریدگ فرانسه

تصویر هتل کلاریدگ فرانسه

هتل کلاریدگ فرانسه

تصویر هتل کلاریدگ فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل کلاریدگ فرانسه,هتل های پاریس,هتل های 4 ستاره پاریس,هتل های لوکس پاریس,امکانات هتل کلاریدگ فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لی بارگاندی فرانسه 

هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه (Hotel Le Burgundy Paris) جزء هتل های 5 ستاره و لوکس پاریس می باشد. این هتل دارای 59 اتاق می باشد با تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی است. میدان کنکورد پاریس، بین میدان واندوم، تور فرانسه اسفند 96 خیابان سنت اونوره، میان مثلث طلایی، شانزه لیزه و مادلین و اوپرا در فاصله ی 400 متری از تور فرانسه دی 96 هتل لی بارگاندی فرانسه واقع شده است. در فاصله ی 2 دقیقه ای از هتل لی بارگاندی فرانسه مغازه ها و ایستگاه های مترو و اتوبوس قرار دارد. ایستگاه قطار سن لازار و موزه لوور  فرانسه در فاصله ی 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل لی بارگاندی فرانسه شامل رستوران، استخر، تور فرانسه فوریه 2018 سونا، جکوزی، اتاق های عایق صدا، فروشگاه هدایا و سوغات، صرافی، تور فرانسه مارچ 2018 حمام ترکی، مرکز سلامت و آبگرم، سالن غذاخوری، کافی شاپ، اتاق های ویژه معلولین، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، فکس و کپی و... برای گردشگران تور فرانسه است.

 

هتل لی بارگاندی فرانسه

تصویر هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه

تصویر هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه

تصویر هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه

تصویر اتاق هتل لی بارگاندی فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل لی بارگاندی فرانسه,هتل های پاریس,هتل های 5 ستاره پاریس,هتل های معروف پاریس,امکانات هتل لی بارگاندی فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه (Hotel De Crillon Paris) جزء هتل های 5 ستاره شهر پاریس فرانسه می باشد که از موقعیت جغرافیایی تور فرانسه زمستان 96 بی نظیری برخوردار است. هتل دی کریلن فرانسه دارای 147 اتاق به همراه تور فرانسه فوریه 2018 تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی است. 

امکانات هتل شامل:

هتل دی کریلن فرانسه دارای امکاناتی از قبیل رستوران، پذیرش 24 ساعته،  فکس و کپی،تور فرانسه بهمن 96 صبحانه در اتاق، فروشگاه در هتل، امکانات ویژه معلولین، گاو صندوق، آسانسور، تور فرانسه اسفند 96 لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی،مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا  و... برای مسافران تور فرانسه است.

 

هتل دی کریلن فرانسه

تصویر هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

تصویر هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

تصویر هتل دی کریلن فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل دی کریلن فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 5 ستاره پاریس,هتل های خوب پاریس,بهترین هتل های پاریس,معرفی هتل دی کریلن فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لی موریس فرانسه

هتل لی موریس فرانسه

هتل لی موریس فرانسه (Hotel Le Meurice Paris) جزء هتل های 5 ستاره است تور فرانسه اسفند 96 که در مرکز شهر پاریس و در مجاورت پارک Jardin des Tuileries تاسیس شده است. تمامی اتاق های این هتل لوکس و شیک می باشند و دارای امکاناتی نظیر حمام مرمری، حوله حمام و دمپایی، تلویزیون متصل به اینترنت، تور فرانسه بهمن 96 سیستم تهویه مطبوع، فیلم و موسیقی رایگان است. تور فرانسه فوریه 2018 ایستگاه متروی Tuileries در فاصله ی نزدیکی از هتل لی موریس فرانسه واقع شده است. میدان de la Concorde و شانزالیزه در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته اند. همچنین در 600 متری از هتل لی موریس فرانسه موزه لوور واقع شده است. رستوران هتل لی موریس فرانسه جزء معروف ترین رستورانهای فرانسه است و  توانسته است نشان 3 ستاره کیفیت Michelin را از آن خود نماید.

 امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل لی موریس فرانسه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، تور فرانسه مارچ 2018 سالن بدنسازی، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب، امکانات اتاق VIP، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتاق های ویژه معلولین، اتاق های عایق صدا، مرکز آبگرم، جکوزی، مرکز ماساژ، فروشگاه سوغات، سالن همایش، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، تور فرانسه دی 96 صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و... ویژه میهمانان تور فرانسه است.

 

هتل لی موریس فرانسه

تصویر هتل لی موریس فرانسه

هتل لی موریس فرانسه

تصویر هتل لی موریس فرانسه

هتل لی موریس فرانسه

تصویر اتاق هتل لی موریس فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل لی موریس فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 5 ستاره پاریس,هتل های لوکس پاریس,بهترین هتل های پاریس,امکانات هتل لی موریس فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل وارویک فرانسه 

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه (Hotel Warwick Champs Elysees) جزء هتل های 4 ستاره است تور فرانسه دی 96 که در قلب پاریس و خیابان شانزه لیزه ساخته شده است. این هتل دارای 149 اتاق لوکس با طراحی و دکوراسیون زیبا تور فرانسه مارچ 2018 می باشد. در فصل تابستان می توانید غذای خود را در تراس با چشم اندازی زیبا از برج ایفل فرانسه سرو نمایید. ایستگاه مترو جرج 5 در فاصله ی نزدیکی از هتل وارویک فرانسه واقع شده است. که امکان دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی پاریس فراهم تور فرانسه نوروز 97 می سازد.

 امکانات هتل شامل:

بخشی از امکانات هتل وارویک فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، تور فرانسه فوریه 2018 رستوران، کافه، خدمات نگهداری از کودک، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، سالن کنفرانس، خشکشویی، ماساژ، صرافی، صندوق امانات، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، باشگاه بدنسازی و ... ویژه گردشگران تور فرانسه است.

 

هتل وارویک فرانسه

تصویر هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

تصویر هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

تصویر اتاق هتل وارویک فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل وارویک فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 4 ستاره پاریس,هتل های لوکس پاریس,معرفی هتل وارویک فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل فور سیزن فرانسه

هتل فور سیزن فرانسه (Hotel Four Seasons Paris) از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر پاریس است که در قلب شهر تور فرانسه نوروز 97 نور تاسیس شده است. اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به تلویزیون هوشمند، تور فرانسه بهمن 96 دستگاه تهیه قهوه اسپرسو، پخش‌کننده سی دی و دی وی دی، کتابخانه و اینترنت بی‌سیم رایگان، تور فرانسه بهمن 96 قهوه‌جوش، صندوق امانات، مینی‌بار و گرم‌کننده نان می باشند. برج ایفل در فاصله ی 2 کیلومتری و موزه دو اورسای در فاصله ی 3.5 کیلومتری از هتل فور سیزن فرانسه واقع شده است. مغازه‌ها و کافه‌های سنت گریمن دو پرس در فاصله ی 4 کیلومتری از این هتل واقع شده است. هتل فور سیزن فرانسه در چند قدمی خیابان شانزه‌ لیزه قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

هتل فور سیزن فرانسه دارای امکاناتی نظیر پذیرش 24 ساعته، سونا، مرکز سلامت تور فرانسه اسفند 96 و آبگرم، سالن بدنسازی، ماساژ، فروشگاه، صرافی، آرایشگاه، خشکشویی، اتوکشی، خدمات نگهداری از کودکان، تور فرانسه فوریه 2018 رستوران، استخر سر پوشیده، امکانات برای معلولین، خدمات فکس و کپی، پارکینگ و ... برای گردشگران تور فرانسه است.

 

هتل فور سیزن فرانسه

تصویر هتل فور سیزن فرانسه

هتل فور سیزن فرانسه

تصویر هتل فور سیزن فرانسه

هتل فور سیزن فرانسه

تصویر هتل فور سیزن فرانسه

 



:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 5 ستاره فرانسه,بهترین هتل های پاریس,ویژگیهای هتل فور سیزن فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جالس فرانسه

هتل جالس فرانسه (Hotel Jules Paris) جزء هتل های 4 ستاره فرانسه است که تور فرانسه دی 96 در مرکز شهر پاریس واقع شده است. این هتل مجموعا 101 اتاق به همراه تمامی تور فرانسه بهمن 96 امکانات رفاهی و بهداشتی از جمله تلویزیون، حمام خصوصی، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای و ... است. ایستگاه مترو در فاصله ی 3 دقیقه ای به صورت پیاده از هتل جالس فرانسه تور فرانسه دی 96 واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

از جمله امکانات هتل جالس فرانسه شامل پذیرش ساعته، خدمات فکس و کپی، تور فرانسه فوریه 2018 آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک تور فرانسه نوروز 97 و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صرافی و ... برای گردشگران تور فرانسه است.

 

هتل جالس فرانسه

تصویر هتل جالس فرانسه

هتل جالس فرانسه

تصویر هتل جالس فرانسه

هتل جالس فرانسه

تصویر اتاق هتل جالس فرانسه

 



:: برچسب‌ها: هتل جالس فرانسه,هتل های پاریس,هتل های 4 ستاره فرانسه,معرفی هتل های پاریس,امکانات هتل جالس فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مرکور پاریس فرانسه
هتل مرکور پاریس فرانسه (Hotel Mercure Paris) یکی از هتل های 4 ستاره فرانسه است که در نزدیکی برج ایفل احداث شده است. تور فرانسه دی 96 این هتل متشکل از 182 اتاق با امکاناتی از قبیل سیستم تهویه هوا، تخت، تور فرانسه اسفند 96 تلویزیون، حمام با وان و سشوار، گاوصندوق، مینی بار، امکانات چای و قهوه، اینترنت وای فای است. ایستگاه مترو امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف پاریس فرانسه را دارد. ایستگاه مترو در فاصله ی نزدیکی از هتل مرکور پاریس فرانسه قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:
پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، سالن  تور فرانسه مارچ 2018 بدنسازی، سالن کنفرانس برای گردشگران تور فرانسه ، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، باغ، پارکینگ و ... برخی از امکانات هتل مرکور پاریس فرانسه می باشد.

 

هتل مرکور پاریس فرانسه

تصویر هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه

تصویر هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه

تصویر اتاق هتل مرکور پاریس فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل مرکور پاریس فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 4 ستاره فرانسه,هتل های معروف پاریس,امکانات هتل مرکور پاریس فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کاستیل پاریس فرانسه

هتل کاستیل پاریس فرانسه (Hotel Castille Paris) جزء هتل های 5 ستاره است تور فرانسه نوروز 97 که در مرکز پاریس و بین خانه اپرا و موزه لوور ساخته شده است. این هتل مجموعا 107 اتاق دارد که دارای امکاناتی از قبیل تور فرانسه مارچ 2018 حمام اختصاصی، مینی بار و گاوصندوق، تلویزیون، وای فای، تهویه مطبوع می باشد. برج ایفل به صورت پیاده در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل کاستیل پاریس فرانسه واقع شده است. ایستگاه مترو مادلین در فاصله ی نزدیکی از هتل کاستیل پاریس فرانسه می باشد. 

 امکانات هتل شامل:

تور فرانسه اسفند 96 رستوران، پذیرش 24 ساعته برای گردشگران تور فرانسه ، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق های ضد صدا، اتاق ویژه معلولین، خشکشویی، خدمات فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، اتاق های پاک و بدون سیگار و ...تور فرانسه اسفند 96  از جمله امکانات هتل کاستیل پاریس فرانسه به شمار می رود.

 

هتل کاستیل پاریس فرانسه

تصویر هتل کاستیل پاریس فرانسه

هتل کاستیل پاریس فرانسه

تصویر هتل کاستیل پاریس فرانسه

هتل کاستیل پاریس فرانسه

تصویر اتاق هتل کاستیل پاریس فرانسه



:: برچسب‌ها: هتل کاستیل پاریس فرانسه,هتل های فرانسه,هتل های 5 ستاره فرانسه,بهترین هتل های پاریس,امکانات هتل کاستیل پاریس فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل اسکرایب پاریس| Hotel Scribe Paris

هتل اسکرایب پاریس

هتل اسکرایب پاریس (Hotel Scribe Paris) یکی از هتل های 5 ستاره فرانسه می باشد که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است. هتل اسکرایب پاریس متشکل از 213 اتاق با تمامی امکانات رفاهی از قبیل اتاق های تور فرانسه بهمن 96 پاک و بدون سیگار، اتاق های ضد صدا و اتاقهای خالی از حساسیت است.

امکانات هتل شامل:

ماساژ، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، تور فرانسه فوریه 2018 رستوران، پذیرش 24 ساعته، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی تور فرانسه نوروز 97، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، تور فرانسه بهمن 96 گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، گرمایش، کتابخانه برای گردشگران تور فرانسه ، خانه داری، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط و امکانات اتاق VIP از جمله امکانات هتل اسکرایب پاریس به شمار می رود.

 

هتل اسکرایب فرانسه

تصویر هتل اسکرایب پاریس

هتل اسکرایب پاریس

تصویر هتل اسکرایب پاریس

هتل اسکرایب پاریس

تصویر هتل اسکرایب پاریس



:: برچسب‌ها: هتل اسکرایب پاریس,Hotel Scribe Paris,هتل های پاریس,هتل های 5 ستاره فرانسه,امکانات هتل اسکرایب پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ویگنن پاریس

هتل ویگنن پاریس (Hotel Vignon Paris) جزء هتل های 4 ستاره شهر پاریس است. این هتل متشکل از 28 اتاق است که هر یک از اتاق های هتل دارای طراحی منحصر به فرد است. از جمله امکانات هتل ویگنن پاریس تهویه تور فرانسه دی 96 هوا، تراس، روم سرویس، نظافت روزانه، تلویزیون، ماهواره، یخچال، مینی بار، تلفن، اینترنت، سشوار و آینه، سرویس بهداشتی، حمام، تور فرانسه زمستان 96 سیستم برودتی و حرارتی می باشد. کلیسای مادلین در فاصله ی 200 متری از هتل ویگنن پاریس قرار گرفته است.

 امکانات هتل شامل:

پذیرش 24 ساعته برای میهمانان تور فرانسه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تور فرانسه بهمن 96 خانه داری، لباسشویی، اتو کشی، فکس و کپی، سرویس مستخدم، خشکشویی، صبحانه در اتاق، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و... برخی از امکانات هتل ویگنن پاریس تور فرانسه نوروز 97 می باشد.

 

هتل ویگنن پاریس

تصویر هتل ویگنن پاریس

هتل ویگنن پاریس

تصویر هتل ویگنن پاریس

هتل ویگنن پاریس

تصویر هتل ویگنن پاریس



:: برچسب‌ها: هتل ویگنن پاریس,هتل های فرانسه,هتل های 4 ستاره فرانسه,هتل های معروف فرانسه,امکانات هتل ویگنن پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مرکز خرید دراگون مارت دبی

مرکز خرید دراگون مارت دبی بزرگترین مرکز خرید چینی خارج از مرز است که از سال 2006 آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان این مجموعه می باشد. مرکز خرید دراگون مارت دبی تور دبی زمستان 96 در خارج از دبی و در فاصله ی نزدیکی از عمان در جاده دبی به عمان واقع شده است. مرکز خرید دراگون مارت دبی در فاصله ی 45 دقیقه ای به صورت سواره از مرکز دبی برای گردشگران تور دبی می باشد. مرکز خرید دراگون مارت دبی به چندين بخش بازرگانی و خدماتی و اداری تقسيم شده است. مرکز خرید دراگون تور دبی دی 96 مارت دبی دارای نمايشگاه ها، مراکز خريد و رستوران است. 4000 شرکت فعال در زمينه محصولات چيني در مرکز خرید دراگون مارت دبی مشغول به کار هستند. از جمله جاذبه های این مرکز خرید معماری نادر این مرکز خرید است. تور دبی اسفند 96 معماری مرکز خرید دراگون مارت دبی مانند اژدهای سمبل چین است تور دبی نوروز 97 که بصورت مارپیچی طراحی شده است. برای خرید انواع کالاهای چینی با قیمتی ارزان و اجناس متنوع و مختلف نظیر روتختی، مبلمان، تور دبی نوروز 97 تختخواب، پرده، لوستر، لوازم برقی، انواع موبایل های چینی، کیف و کفش، تزیینات منزل و میوه های چینی و تایلندی، فست فود به این مرکز خرید مراجعه نمایید. فروشنده های مرکز خرید دراگون مارت دبی اغلب چینی هستند. گردشگران تور دبی زمستان 96 می توانند خریدی با قیمت ارزان و مناسب در این مرکز خرید داشته باشند.

 

مرکز خرید دراگون مارت دبی

تصویر مرکز خرید دراگون مارت دبی

مرکز خرید دراگون مارت دبی

تصویر مرکز خرید دراگون مارت دبی

مرکز خرید دراگون مارت دبی

تصویر مرکز خرید دراگون مارت دبی



:: برچسب‌ها: مرکز خرید دراگون مارت دبی,مراکز خرید دبی,بازارهای دبی,معرفی مراکز خرید دبی,بهترین مراکز خرید دبي,امکانات مرکز خرید دراگون مارت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مرکز خرید سیتی سنتر دبی| معرفی مراکز خرید دبي

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دبی از جمله بزرگترین مراکز خرید دبی می باشد. هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ در مجاورت این مرکز خرید قرار دارد. این مرکز خرید دارای مساحت 370 هزار متر مربعی است. تور دبی اسفند 96 مرکز خرید سیتی سنتر دبی دارای سه طبقه است. طبقه ی همکف این مرکز خرید را پارکینگ تشکیل می دهد. در بخشی از این طبقه لوازم تور دبی زمستان 96 الکترونیکی به فروش می رسد. سرزمین جادویی مرکز خرید سیتی سنتر دبی انواع وسایل بازی مانند جدیدترین بازی های کامپیوتری و ویدیوئی را عرضه می کند. فست فود مرکز خرید سیتی سنتر دبی به شکل یک میدان بزرگ است. برخی از امکانات و خدمات این مرکز خرید ویژه گردشگران تور دبی شامل یازده سالن سینما، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان، و مرکز خرید کارفور دبی، سیزده رستوران، کافی شاپ و 300 فروشگاه تور دبی دی 96 می باشد.

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

تصویر مرکز خرید سیتی سنتر دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

تصویر مرکز خرید سیتی سنتر دبی



:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر دبی,مراکز خرید دبی,بازارهای دبی,مراکز خرید معروف دبی,بهترین مراکز خرید دبی,معرفی مرکز خرید سیتی سنتر دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

دبی مارینا

دبی مارینا در قلب دبی و در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است. دبی مارینا شامل 100 هزار منطقه مسکونی می باشد و از جمله مهم ترین شهرها برای سکونت به شمار می رود. تور دبی اسفند 96 دبی مارینا 4 کیلومتر طول دارد. تور دبی زمستان 96 دبی مارینا دارای 200 برج مرتفع و آسمان خراش است. تور دبی دی 96  برخی از امکانات این منطقه برای مسافران تور دبی شامل قایقرانی، رستوران ها و کافه ها تور دبی نوروز 97 است.

 

دبی مارینا

تصویر دبی مارینا

دبی مارینا

تصویر دبی مارینا



:: برچسب‌ها: دبی مارینا,دیدنیهای دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز تفریحی دبی,معرفی بهترین دیدنیهای دبي,مناطق توریستی دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

اسکله ابرا دبی
اسکله ابرا دبی یکی از بهترین دیدنیها و اماکن تاریخی دبی تور دبی نوروز 97 می باشد. اگر علاقه به قایق سواری هستید اسکله ابرا دبی را از دست ندهید زیرا دارای قایق های چوبی بسیاری می باشد.تور دبی بهمن 96 ساعت کاری این اسکله از 5 صبح تا نیمه شب است. گردشگران تور دبی می توانند به وسیله مترو در ایستگاه الغبیبه پیاده شوند و از این اسکله دیدن تور دبی دی 96  فرمایند.

 

اسکله ابرا دبی

تصویر اسکله ابرا دبی

 



:: برچسب‌ها: اسکله ابرا دبی,دیدنیهای دبی,جاذبه های دیدنی دبی,مراکز تفریحی دبی,معرفی بهترین دیدنیهای دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

خور دبی

خور دبی در واقع پیش آمدگی رودخانه ای شکلی است که از خلیج فارس به داخل خاک دبی ریخته می شود. خور دبی برای گردشگران تور دبی یکی از بهترین جاذبه‌ های گردشگری دبی به شمار می‌رود.تور دبی بهمن 96 منطقه شندغه در کرانه ی غربی خور دبی در صبح با مداد دارای چشم انداز بسیار زیبایی است. نسیم سحر انگیز صبا، بازتاب پرتو آفتاب توسط آب برفراز آب نیلگون دریا و خور منظره ای دل انگیزی را به وجود می آورد. در دهانه خور دبی کشتی‌ های مختلفی تور دبی بهمن 96 در حال رفت و آمد هستند. رستوران‌های متعددی در سمت غرب خور قرار دارد. از جمله دیدنیهای منطقه شندغه در کرانه غربی خور دبی می توان به دهکده میراثی،دهکده غوص در دبی، خانه شیخ سعید دبی، خانه شیخ عبید، مساجد تاریخی، موزه اسکناس و تمبرهای تاریخی اشاره نمود. تور دبی دی 96  در بخش شرقی خور دبی نیز ساختمان‌های زیبا و مجلل، کتابخانه عمومی، هتل‌های مدرن پنج ستاره‌، بازارهای داروهای سنتی، بازارهای کالاهای مختلف، اسکله کشتی‌های باری و تجارتی وایستگاه قایق‌ های تاریخی به چشم می تور دبی نوروز 97 خورد.

 

خور دبی

تصویر خور دبی

خور دبی

تصویر خور دبی

 



:: برچسب‌ها: خور دبی,دیدنیهای دبی,جاذبه های گردشگری دبی,مراکز دیدنی دبی,اماکن تفریحی دبی,معرفی خور دبی,ویژگیهای خور دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

جزایر پالم جمیرا دبی

جزایر پالم جمیرا دبی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تور دبی نوروز 97 دبی به شمار می رود. این جزایر مصنوعی هستند. و از جمله بزرگترین جزایر جهان محسوب می شوند. جزایر پالم جمیرا دبی به نام پالم‌ جبل‌ علی تور دبی بهمن 96 و پالم دیره‌ معروف هستند. جزایر پالم جمیرا دبیتوسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم‌ برای توسعه توریست و گردشگری احداث گردیده است. جزایر پالم جمیرا دبی دارای یک میلیارد متر مکعب ماسه و تخته سنگ است.تور دبی بهمن 96 هتل های مدرن، آپارتمان ها و تفریحگاه های ساحلی، تور دبی دی 96  رستوران ها، استخرهای آب گرم، پارک های آبی و تفریحی، مراکز خرید، امکانات ورزشی از جمله امکاناتی است که برای گردشگران تور دبی در نظر گرفته شده است.

 

جزایر پالم جمیرا دبی

تصویر جزایر پالم جمیرا دبی

جزایر پالم جمیرا دبی

تصویر جزایر پالم جمیرا دبی



:: برچسب‌ها: جزایر پالم جمیرا دبی,دیدنیهای دبی,جاذبه های گردشگری دبی,دیدنیهای معروف دبی,معرفی دیدنیهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

برج ساعت دیره دبی

برج ساعت دیره دبی در فلکه ای در سمت غربی منطقه ی دیره واقع شده است. تور دبی زمستان 96 این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی تاسیس شده است. برج ساعت دیره دبی دارای اهمیت به سزایی می باشد تور دبی دی 96 زیرا در مناطق تجاری بسیاری در اطراف آن وجود دارد. برج ساعت دیره دبی خیابان های ابوبکر صدیق، المکتوم و ام هریر دبی را به یکدیگر متصل می سازد.تور دبی زمستان 96 برج ساعت دیره دبی به نام برج ساعت در میان گردشگران تور دبی و ایرانیان معروف تور دبی نوروز 97 می باشد.

 

برج ساعت دیره دبی

تصویر برج ساعت دیره دبی

برج ساعت دیره دبی

تصویر برج ساعت دیره دبی



:: برچسب‌ها: برج ساعت دیره دبی,دیدنیهای دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن دیدنی دبی,بهترین دیدنیهای دبی,درباره برج ساعت دیره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی جزء آسمان خراش هایی است که در خیابان شیخ زاید دبی در سال 2010 تاسیس شده است. تور دبی نوروز 97 این آسمان خراش دارای 160 طبقه و 828 متر ارتفاع است تور دبی دی 96 . برج خلیفه دبی یکی از بلندترین برج ها در جهان است. برج خلیفه دبی دارای بخش های مسکونی، اداری، هتل، تفریح و تجاری برای گردشگران تور دبی است. نمای بیرونی برج خلیفه دبی به شکل گل صحرایی است. تور دبی اسفند 96 این سبک از طراحی سبب شده است که در بالاترین نقطه برج نیرویی که توسط باد ایجاد می شود، تور دبی بهمن 96 مهار گردد.

 

برج خلیفه دبی

تصویر برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی

تصویر برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی

تصویر برج خلیفه دبی

 



:: برچسب‌ها: برج خلیفه دبی,دیدنیهای دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,معرفی بهترین دیدنیهای دبی,ویژگیهای برج خلیفه دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()